Jesteś tutaj: Start / Zamówienia publiczne / 2025

2025

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

 

 

 


 

MGOPS.261.1.2025                                                                                                    Łask, 05.02.2025 r.

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Kierownik Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasku zaprasza do złożenia oferty na:
Świadczenie usługi cateringu podwieczorku w postaci „kanapki” w okresie od 03.03.2025 r. do 20.06.2025 r. dla dzieci uczęszczających do placówek opiekuńczo - wychowawczych wsparcia dziennego z planowaną liczbą 90 miejsc działających przy Szkołach Podstawowych w Łasku, Kolumnie, Teodorach, Okupie, Wrzeszczewicach oraz Wiewiórczynie.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasku
ul. Stefana Batorego 31
98-100 Łask

II. Tryb udzielania zamówienia.
Zgodnie z przepisami art. 2, ust.1, pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) do postępowania nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych.
III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie i dostawa własnym transportem w okresie od 03.03.2025 roku do 20.06.2025 roku podwieczorku w postaci „kanapki” dla uczniów, uczestniczących w zajęciach świetlicowych w placówce opiekuńczo - wychowawczych wsparcia dziennego z następujących szkół podstawowych:
-  Szkoła Podstawowa nr 5 w Łasku
-  Szkoła Podstawowa Nr 4 w Kolumnie
-  Szkoła Podstawowa w Teodorach
-  Szkoła Podstawowa w Okupie
-  Szkoła Podstawowa w Wiewiórczynie
-  Szkoła Podstawowa we Wrzeszczewicach
Podwieczorek nie powinien być zbyt obfity, ale dobrze zbilansowany i sporządzony zgodnie z regułami zdrowego żywienia. Powinna być to kanapka, która oprócz pieczywa oraz wędliny, żółtego sera, jajka czy pasty rybnej powinna zawierać liść sałaty lub parę plasterków pomidora, ogórka, papryki, lub szczypiorek, rzodkiewkę itp. Za wydanie kanapki dzieciom odpowiadają pracownicy obsługi placówki.

TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Formularz ofertowy (załącznik nr 1);
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2);
Projekt umowy (załącznik nr 3)
Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 4);

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:mgopslask
Data utworzenia:2025-02-27
Data publikacji:2025-02-27
Osoba sporządzająca dokument:jrzanek
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:36