Jesteś tutaj: Start / Zamówienia publiczne / 2023

2023

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

MGOPS.271.3.2023                                                                                   Łask, 20.12.2023 r.

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty -

świadczenie w 2024 roku usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Łask.

 

 

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasku zawiadamia, że dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest świadczenie usług schronienia oraz zapewnienia wyżywienia w schronisku dla osób bezdomnych mężczyzn i kobiet wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezrobotnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnianie tych osób

Więcej informacji >>

 ______________________________________________________________________________________________

 

MGOPS.271.4.2023                                                                                   Łask, 07.12.2023 r.

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty -

na świadczenie przez przewoźnika dowozu posiłków do szkół na terenie gminy Łask na rok 2024

 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasku zawiadamia, że dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na świadczenie przez przewoźnika dowozu posiłków do szkół na terenie gminy Łask na rok 2024

Więcej informacji >>

 

 ______________________________________________________________________________________________

 

MGOPS.271.2.2023                                                                                   Łask, 07.12.2023 r.

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty -

na dokonanie przewozu zwłok oraz zorganizowanie pochówku w 2024 r.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasku zawiadamia, że dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na dokonanie przewozu zwłok oraz zorganizowanie pochówku w 2024 r.

Więcej informacji >>

 

 ______________________________________________________________________________________________

 

MGOPS.271.1.2023                                                                                   Łask, 29.11.2023 r.

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - zakup i dostawa samochodu osobowego

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasku zawiadamia, że dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na dostawę i zakup samochodu osobowego.

Więcej informacji >>

 

 ______________________________________________________________________________________________

    MGOPS.271.5.2023                                                                                                               Łask, 27.11.2023 r.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest

Świadczenie usług w postaci schronienia dla osób bezdomnych zarówno mężczyzn i kobiet wraz z usługami opiekuńczymi z terenu gminy Łask w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

Nr sprawy: MGOPS.271.5.2023

Dokumentacja postępowania dostępna jest pod adresem:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b712b49-8a18-11ee-b55a-a22b2d7f700e

 

 

______________________________________________________________________________________________

                                                                                                                   Łask, 23.11.2023 r.

 

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023

pobierz plan>>>
_______________________________________________________________________________________

 

MGOPS.271.4.2023                                                                                    Łask, 22.11.2023 r.

 

Zapytanie ofertowe - świadczenie przez przewoźnika dowozu posiłków do szkół na terenie gminy Łask na rok 2024

ZAPYTANIE OFERTOWE

Kierownik Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasku zaprasza do złożenia oferty na:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Przewoźnika dowozu posiłków do szkół na terenie Gminy Łask, tj. Szkoły Podstawowej w Okupie, Szkoły Podstawowej w Bałuczu, oraz Niepublicznej Szkoły Podstawowej we Wrzeszczewicach z punktu przygotowywania posiłków tj. Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Wiewiórczynie, ul. Szkolna 1.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasku
ul. Stefana Batorego 31
98-100 Łask

II. Tryb udzielania zamówienia.

Zgodnie z przepisami art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych  (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) do postępowania nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych.

III. Opis przedmiotu zamówienia.

                Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2024 roku usługi polegającej na dowozie posiłków do szkół na terenie Gminy Łask, tj. Szkoły Podstawowej w Okupie, Szkoły Podstawowej w Bałuczu, oraz Niepublicznej Szkoły Podstawowej we Wrzeszczewicach z punktu przygotowywania posiłków tj. Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Wiewiórczynie, ul. Szkolna 1.

Zamówienie obejmuje dowóz posiłków do wskazanych placówek oświatowych na terenie Gminy Łask przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku od 01.01.2024 do 31.12.2024 z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych i dni wolnych od nauki szkolnej.

                Zakres ww. przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie czynności w zakresie dowozu, a w szczególności:

  1. Wykonawca zobowiązuje się do przewozu gotowych posiłków w termosach i pojemnikach
    gastronomicznych stanowiących własność tut. Ośrodka, do szkół na terenie Gminy Łask, tj. Szkoły Podstawowej w Okupie, Szkoły Podstawowej w Bałuczu, oraz Niepublicznej Szkoły Podstawowej we Wrzeszczewicach z punktu przygotowywania posiłków tj. Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Wiewiórczynie, ul. Szkolna 1 oraz zwrot pustych termosów.
  2. Usługa obejmuje załadunek, transport, rozładunek i doniesienie posiłków do wskazanych
    miejsc, odbiór pustych termosów i dostarczenie ich do szkoły przygotowującej posiłki.
  3. Pojazd do transportu posiłków winien spełniać odpowiednie wymagania określone przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Łasku. Wykonawca oświadcza, ze posiada aktualną decyzję w tym zakresie.
  4. Termosy do przewozu posiłków zapewnia Zamawiający.
  5. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia w/w termosów podczas transportu tak, aby nie uległy uszkodzeniu.

Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.

IV. Termin wykonania usługi:

Usługa ciągła od  01.01.2024 do 31.12.2024 r.

V. Kryteria oceny oferty: cena – 100% tj. zamawiający wybiera ofertę, która zawiera najniższą cenę brutto wyliczoną za 1 dzień dowozu posiłków.

VI. Istotne warunki zamówienia:

  1. Cena oferty winna obejmować cenę brutto za całość usługi, tj. wszystkie prace konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia z wyodrębnieniem kwoty przeznaczonej na zakup paliwa.
  2. Istotne dla strony postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zamówienia.
  3. Wykonawca winien złożyć ofertę cenową zawierającą pełny zakres usług, wraz z wyceną czynności wymienionych w pkt. III niniejszego zaproszenia do składania oferty cenowej.

VII. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Oferta”, w języku polskim, w formie pisemnej (na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem). Oferta winna być podpisana przez właściciela lub osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie, należy umieścić na niej napis – „Oferta dowóz posiłków 2024 rok”.

VIII. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łasku, ul. Stefana Batorego 31, 98-100 Łask. Ofertę można składać drogą pocztową, e-mailem na adres poczta@mgopslask.pl, przesyłką kurierską, osobiście, wyłącznie na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania w terminie do dnia 06 grudnia 2023 roku r. do godziny 12:00 z dopiskiem na kopercie lub w treści wiadomości „Oferta dowóz posiłków 2024 rok”.

Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

Oferty, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający poprawia w ofercie:

  • oczywiste omyłki pisarskie,
  • oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę uprawnioną.

IX. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Natalia Rucińska - Kierownik Działu Świadczeń Społecznych, tel. 43 675 21 97, adres email: r.dabrowski@mgopslask.pl

X. Załączniki do zapytania ofertowego:

  TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO

  1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1);
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2);
  3. Projekt umowy (załącznik nr 3)
  4. Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 4);

_____________________________________________________________________________________________

 

MGOPS.271.3.2023                                                                                    Łask, 22.11.2023 r.

 

Zapytanie ofertowe - świadczenie w 2024 roku usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy łask.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Kierownik Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasku zaprasza do złożenia oferty na:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia oraz zapewnienie wyżywienia w schronisku dla osób bezdomnych mężczyzn i kobiet wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnianie tych osób.

Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe.

1. Nazwa oraz adres zamawiającego.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasku
ul. Stefana Batorego 31
98-100 Łask

2. Tryb udzielania zamówienia.

Zgodnie z przepisami art. 2, ust.1, pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) do postępowania nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych.

3. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2024 roku usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Łask.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku lub noclegowni dla osób bezdomnych mężczyzn i kobiet wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych, w tym wyżywienia dla osób bezdomnych oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnianie tych osób.

Wnioskodawca zobowiązuje się zapewnić standard podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych, kwalifikacje osób świadczących w nim usługi oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej oraz Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 r. poz. 896).

Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku osób bezdomnych wynosić będzie do 8 osób.

Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawca oświadcza, że przyjmuje powyższe zastrzeżenia i z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza także zwiększenie zakresu usługi - liczby osób do nie więcej niż 40%. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko.

Każdorazowe umieszczenie osoby, wymagającej schronienia odbywać się będzie na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej przyznania pomocy w tej formie tj. udzielenia schronienia, wydanej przez Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasku. Decyzja zawierać będzie: imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj, zakres i okres świadczenia usługi.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie świadczenie usług w oparciu o dane przekazane telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług będzie potwierdzone kopią wydanej decyzji administracyjnej bez zbędnej zwłoki.

Miejsce świadczenia usług: województwo łódzkie.

Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.

4. Termin wykonania usługi: Usługa ciągła od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.

5. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zapytania ofertowego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  2. Posiadania wiedzy i doświadczenia, niezbędnego do prawidłowego wykonania usługi,

  3. Pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na prawidłowe wykonanie zamówienia,

Spełniają standard podstawowych usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. 2018 roku, poz. 896.).

6. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu

W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5 przedmiotowego zapytania ofertowego Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest złożyć: oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – oświadczenie zawarte jest w treści oferty.

7. Opis sposobu obliczenia ceny:

Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę ofertową (jednostkową) za wykonanie zamówienia tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego - zgodnie z drukiem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

8. Kryteria oceny oferty:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryterium oceny ofert: Cena jednostkowa (od osoby) oferty brutto: 100%

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.

9. Miejsce i termin oraz sposób złożenia ofert/y:

Ofertę/y należy złożyć w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łasku, ul. Stefana Batorego 31, 98-100 Łask. Ofertę można składać drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na adres e-mail: poczta@mgopslask.pl (skan z podpisem) wyłącznie na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania w terminie do dnia 06 grudnia 2023 roku r. do godziny 12:00 z dopiskiem na kopercie lub w treści wiadomości „Zapytanie ofertowe - usługi schronienia 2024”.

Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

Oferty, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający poprawia w ofercie:

  • oczywiste omyłki pisarskie,

  • oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę uprawnioną.

10. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Natalia Rucińska- Kierownik Działu Świadczeń Społecznych, tel. 43 675 21 97, adres email: n.rucinska@mgopslask.pl

11. Załączniki do zapytania ofertowego:

  TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO

  1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1);
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2);
  3. Projekt umowy (załącznik nr 3);
  4. Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 4);

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

MGOPS.271.2.2023                                                                                    Łask, 21.11.2023 r.

 

Zapytanie ofertowe - na dokonanie przewozu zwłok oraz zorganizowanie pochówku w 2024 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Kierownik Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasku zaprasza do złożenia oferty.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, polegającej na dokonaniu przewozu zwłok oraz zorganizowaniu pochówku dla osób, wobec których organem zobowiązanym do pokrycia kosztów pogrzebu jest Gmina Łask (zgodnie z Uchwałą Nr VIII/60/2019 Rady Miejskiej w Łasku z dnia 03 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia zasad sprawiania pogrzebu na koszt Gminy Łask oraz określenia zasad zwrotu wydatków na pokrycie kosztów pogrzebu.)

I. Nazwa oraz adres zamawiającego.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasku
ul. Stefana Batorego 31
98-100 Łask

II. Tryb udzielania zamówienia.
Zgodnie z przepisami art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) do postępowania nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł.

III. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2024 roku usługi polegającej na dokonaniu przewozu zwłok oraz zorganizowaniu pochówku dla osób, wobec których organem zobowiązanym do pokrycia kosztów pogrzebu jest Gmina Łask.  Wykonawca wskaże w ofercie cenę oddzielnie dla pochówku tradycyjnego i pochówku z kremacją. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z wykazem usług.

Zakres ww. przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie czynności w zakresie przeprowadzenia pochówku, a w szczególności:

1) załatwienie formalności związanych ze zgonem i pogrzebem;
2) zakup trumny lub urny wraz z akcesoriami;
3) zakup niezbędnego ubrania i obuwia, w przypadku gdy zmarły nie posiadał;
4) przygotowanie zwłok do pochówku (umycie i ubranie);
5) pokrycie kosztów chłodni oraz prosektorium;
6) pokrycie kosztów transportu zwłok do miejsca pochówku;
7) wykopanie i zasypanie grobu, oznaczenie grobu tabliczką;
8) pokrycie kosztów kremacji;
9) obsługę pogrzebu;
10) inne czynności wynikające z okoliczności, zgodnie z wyznaniem zmarłego, prawem oraz miejscowymi zwyczajami.

Miejsce świadczenia usług: Gmina Łask.
Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.

IV. Termin wykonania usługi:

Usługa ciągła od  01.01.2024 do 31.12.2024 r.

V. Kryteria oceny oferty:
cena – 100% tj. zamawiający wybiera ofertę, która zawiera najniższą cenę.

VI. Istotne warunki zamówienia:

  1. Cena oferty winna obejmować cenę brutto za całość usługi, tj. wszystkie prace konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Istotne dla strony postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zamówienia.
  3. Wykonawca winien złożyć ofertę cenową zawierającą pełny zakres usług, wraz z wyceną poszczególnych czynności wymienionych w pkt. III niniejszego zaproszenia do składania oferty cenowej.

VII. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Oferta”, w języku polskim, w formie pisemnej (na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem). Oferta winna być podpisana przez właściciela lub osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie, należy umieścić na niej napis – „Oferta - sprawienie pogrzebu 2024 rok”.

VIII. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łasku, ul. Stefana Batorego 31, 98-100 Łask. Ofertę można składać drogą pocztową, e-mail na adres poczta@mgopslask.pl, przesyłką kurierską, osobiście, wyłącznie na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania w terminie do dnia 06 grudnia 2023 roku r. do godziny 12:00 z dopiskiem na kopercie lub w treści wiadomości „Oferta - sprawienie pogrzebu 2024 rok”.

Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

Oferty, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawia w ofercie

  • oczywiste omyłki pisarskie,
  • oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę uprawnioną.

IX. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Natalia Rucińska - Kierownik Działu Świadczeń Społecznych, tel. 43 675 21 97, adres email: n.rucinska@mgopslask.pl

X. Załączniki do zapytania ofertowego:

      TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO

  1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1);
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2);
  3. Projekt umowy (załącznik nr 3);
  4. Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 4);

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MGOPS.271.1.2023                                                                                    Łask, 13.11.2023 r.

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI do zapytanie ofertowego na zakup i dostawę samochodu osobowego



1. Czy Zamawiający dopuszcza dostawę samochodu z automatyczną skrzynią biegów?
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza jedynie manualną skrzynię biegów.

2. Czy Zamawiający dopuszcza dostawę samochodu z kołem zapasowym dojazdowym (w opz wymienione są koło zapasowe pełnowymiarowe i zestaw naprawczy)?
Zamawiający dopuszcza  koło zapasowe dojazdowe.

3. Zamawiający punktuje serwis i gwarancję proszę zatem o informację jakie roczne przebiegi będzie pokonywał ten samochód?
 Szacowany roczny przebieg auta to ok. 10 tys. km rocznie.


_____________________________________________________________________________________________________________________

 

MGOPS.271.1.2023                                                                                    Łask, 07.11.2023 r.

 

Zapytanie ofertowe - zakup i dostawa samochodu osobowego

ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostawę samochodu osobowego

Kierownik Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasku zaprasza do złożenia oferty na: „zakup i dostawę samochodu osobowego na potrzeby Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasku”.

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasku zaprasza do złożenia ofert na w/w dostawę o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych brutto (zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych).

 

1. Nazwa oraz adres zamawiającego.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasku
ul. Stefana Batorego 31
98-100 Łask


2. Tryb udzielania zamówienia.

W przedmiotowym zamówieniu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720). Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych.

Postępowanie przeprowadza się w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości większej niż 20 000 złotych i mniejszej niż 130 000 złotych w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łasku stanowiący załącznik do Zarządzenia Nr 10/2021 Kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasku z dnia 15 lutego 2021 r. w sprawie zasad udzielenia zamówień publicznych o wartości większej niż 20 000 złotych i mniejszej niż 130 000 złotych w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łasku.

3. Opis przedmiotu zamówienia.

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego marki Škoda Kamiq lub równorzędnego na potrzeby Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasku.

3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, który zawiera minimalne wymagania techniczne i użytkowe  w odniesieniu do samochodu osobowego objętego przedmiotem zamówienia.

Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi, użytkowymi i wyższym poziomem bezpieczeństwa.

3.3 Samochód będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad i usterek oraz nieobciążony prawami na rzecz osób trzecich, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, samochód osobowy 5 – drzwiowy, posiadający 5 miejsc siedzących.

3.4 Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązanych dostarczyć zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia w języku polskim:

  1. kartę pojazdu,
  2. książkę przeglądów serwisowych,
  3. książkę gwarancyjną pojazdu,
  4. instrukcję wyposażenia i konserwacji pojazdu,
  5. aktualne świadectwo homologacji europejskiej i polskiej pojazdu,
  6. dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin,
  7. wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, które są uprawnione do wykonywania napraw oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym,
  8. atesty, certyfikaty oraz inne przewidziane prawem dokumenty, w szczególności poświadczające spełnieni norm środowiskowych,
  9. komplet kluczyków, pilotów lub innych narzędzi/informacji przewidzianych przez producenta do uruchomienia lub zabezpieczenia samochodu.

3.5 Samochód osobowy będący przedmiotem zamówienia zostanie:

  1. Odebrany przez Zamawiającego z siedziby (salonu) Wykonawcy lub dostarczony przez Wykonawcę na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, tj. Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasku, ul. Stefana Batorego 31, 98-100 Łask.
  2. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 5 dni wcześniej o planowanym terminie odbioru samochodu. Odbędzie się w dniach i godzinach urzędowania Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach od 800- 1400).
  3. Przygotowany do odbioru samochód będzie miał wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt” przegląd zerowy” co będzie potwierdzone w książce przeglądów serwisowych.
  4. Za termin dostarczenia samochodu uważa się dzień podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń protokołu odbioru samochodu.

3.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość treści zapytania ofertowego lub stosownych załączników do zapytania (w tym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) przed upływem terminu składania ofert o czym poinformuje wykonawców ubiegających się o zamówienie.

4. Termin realizacji zamówienia:

4.1 Dostawę samochodu należy zrealizować w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.

4.2 Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

5. Warunki udziału w postępowaniu:

5.1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca:

  1. dysponował potencjałem technicznym oraz osobami zdolnym i prawidłowo zrealizować zamówienie,
  2. znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia,
  3. posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji przedmiotu zamówienia.

5.2 Zamawiający uzna warunki wymienione w ustępie 5.1 za spełnione jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

6. Warunki płatności:

6.1 Zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi w dniu wskazanym w umowie, przelewem na konto wykonawcy wskazany w wystawionej fakturze przez Zamawiającego.

6.2 Wykonawca wystawi fakturę na następujące dane:

NABYWCA: Gmina Łask, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, NIP 8311575675

ODBIORCA: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Stefana Batorego 31, 98-100 Łask

7. Kryteria oceny oferty

  1. Cena– 90 %
  2. warunki gwarancji i serwisu – 5 %
  3. Dodatkowe usługi i wyposażenie – 5 %

Kryterium cena – rozpatrywane będzie na podstawie ceny / brutto/ za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający najniższej ofercie przyzna 90 punktów.

Kryterium warunki gwarancji i serwisu – rozpatrywane będzie na podstawie okresu trwania gwarancji i serwisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający ofercie o najdłuższej gwarancji i serwisie przyzna 5 punktów.

Kryterium dodatkowe usługi i wyposażenia: - rozpatrywane będzie na podstawie dodatkowych pakietów oferowanych przez Wykonawcę. Zamawiający ofercie zawierającej najwięcej pakietów przyzna 5 punktów.

8. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć:

8.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),

8.2. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego),

8.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)

8.4. Klauzula informacyjna RODO (Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego)

8.5. Projekt umowy sporządzony przez Wykonawcę.

9. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami

9.1. Zamawiający udziela odpowiedzi na wszystkie pytania związane z postępowaniem, w czasie przeznaczonym do składania ofert.

Wniosek należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej poczta@mgopslask.pl lub osobiście pod adresem: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasku, ul. Stefana Batorego 31, 98-100 Łask, w pokoju 30 (sekretariat).

9.2. Zamawiający oświadcza, że wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i wyjaśnienia treści niniejszego zapytania ofertowego będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, tj. http://bip.mgopslask.pl/p,19,zamowienia-publiczne

Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania wyjaśnień wynikłych w trakcie prowadzenia procedury i prowadzenia dalszych postępowań.

9.3. Osoba upoważniona do kontaktu: Rafał Dąbrowski - Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasku, Justyna Rżanek - Inspektor w Miej

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:mgopslask
Data utworzenia:2025-02-27
Data publikacji:2025-02-27
Osoba sporządzająca dokument:jrzanek
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:86